Miejski Sztab Zarządzania Kryzysowego zwołany w związku z sytuacją kryzysową
Zarządzenie Kryzysowe w Mieście
W odpowiedzi na pogarszającą się sytuację kryzysową w mieście, zwołano Miejski Sztab Zarządzania Kryzysowego. Sztab ten jest odpowiedzialny za koordynowanie działań ratowniczych i pomocowych, a także za zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom miasta.
Zadania Sztabu Zarządzania Kryzysowego
Do zadań Sztabu Zarządzania Kryzysowego należy:
- Ocena sytuacji i identyfikacja potrzeb
- Planowanie i koordynacja działań ratowniczych i pomocowych
- Zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom miasta
- Współpraca z innymi jednostkami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo i pomoc
Skład Sztabu Zarządzania Kryzysowego
W skład Sztabu Zarządzania Kryzysowego wchodzą przedstawiciele:
- Urzędu Miasta
- Straży Pożarnej
- Policji
- Pogotowia Ratunkowego
- Innych służb i instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i pomoc
Aktualna sytuacja kryzysowa
Sztab Zarządzania Kryzysowego został zwołany w związku z pogarszającą się sytuacją kryzysową w mieście spowodowaną:
- Intensywnymi opadami deszczu
- Podtopieniami i uszkodzeniami infrastruktury
- Utrudnieniami w komunikacji i transporcie
Apel do mieszkańców
Sztab Zarządzania Kryzysowego apeluje do mieszkańców miasta o zachowanie ostrożności i stosowanie się do zaleceń służb ratowniczych. Mieszkańcy powinni:
- Unikać zalanych obszarów
- Zgłaszać zauważone zagrożenia i uszkodzenia
- Stosować się do instrukcji służb ratowniczych
Sztab Zarządzania Kryzysowego zapewnia, że robi wszystko, co możliwe, aby zapewnić bezpieczeństwo mieszkańcom miasta. Mieszkańcy są proszeni o spokój i współpracę ze służbami ratowniczymi.
Comments